SZOLGÁLTATÓ ADATAI

Név: Varga Kristóf egyéni vállalkozó

Székhelye: 2095 Pilisszántó Sztugyenka utca 11.

Szálláshely neve: Pilis Kabin

Szálláshely címe: 2095 Pilisszántó Sztugyenka utca 25. (a továbbiakban: Szolgáltató)

Nyilvántartási szám: 56203213

NTAK: MA24102726

Adószám: 57564944-1-33

Weboldal: https://piliskabin.hu

E-mail: hello@piliskabin.hu

Telefonszám: +36 20 212 3655 (továbbiakban: Szolgáltató)

  1. ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK

2.1. Jelen „Általános Szerződési Feltételek” (a továbbiakban: ÁSZF) szabályozzák a Szolgáltató

szálláshelyének, és azok szolgáltatásainak igénybevételére vonatkozó szabályokat.

2.2. Egyedi feltételek nem képezik részét a jelen ÁSZF-nek, de nem zárják ki a külön megállapodások

megkötését utazási irodákkal, utazásközvetítőkkel, szervezőkkel esetenként más és más, az üzlet

típusának megfelelő feltételekkel.

  1. SZERZŐDŐ FELEK

3.1. Szerződő fél az a természetes személy, jogi személy, vagy jogi személyiség nélküli gazdasági

társaság, aki a Szolgáltató szolgáltatását megrendeli, illetőleg igénybe veszi. Szerződő fél az a

természetes személy is, aki a szolgáltató szolgáltatását ténylegesen igénybe veszi. A szolgáltatást

megrendelő, és/vagy igénybe vevő a továbbiakban: Vendég.

3.2. Abban az esetben, ha a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a

Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen – a feltételek

teljesülése esetén – szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).

3.3. Amennyiben a szolgáltatásra irányuló megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik

személy (továbbiakban: Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködésre a Szolgáltató és a

Közvetítő között létrejött megállapodás az irányadó. Ilyen esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni,

hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a

  1. SZERZŐDÉSES JOGVISZONY

4.1. A Vendég szóban (személyes, telefon), vagy írásban (e-mail, online felületek, postai levél)

megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató minden esetben írásban ajánlatot küld. A Szolgáltató által

megküldött ajánlat nem minősül foglalásnak, így a Feleknek egymással szemben követelésük nem

lehet kizárólag az ajánlat alapján.

4.2. A Szerződés a Vendég kizárólag írásban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban

megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. Szóbeli

foglalás, megállapodás vagy módosítás csak akkor keletkeztet szerződéses kötelmet, ha azt a

Szolgáltató írásban visszaigazolta.

4.3. A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra és létszámra

szól.

4.4. Amennyiben a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát,

köteles a megrendelt szolgáltatás teljes ellenértékét a Szolgáltatónak megfizetni, aki pedig jogosult a

megrendelt szolgáltatás teljes ellenértékét követelni. A Felek írásban ettől eltérően

megállapodhatnak. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.

4.5. A szolgáltatás igénybevételének Vendég általi meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes

hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának

megtérítését.

4.6. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás

szükséges.

4.7. A Szerződés tartalma kiterjed a szolgáltatás tárgyára, helyére, időtartamára, árára, valamint

tartalmazza a fizetési, lemondási, módosítási feltételeket is.

4.8. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás

szükséges.

  1. SZÁLLÁSHELY SZOLGÁLTATÁSAI

5.1. KABIN: apartmanház 2-4 fő részére. Földszinten nappali, konyha, étkező. Emeleten 2 különálló szobában 1-1

franciaágy.

5.2. A Kabin alapfelszereltsége: biztonságos konnektorok, mikrohullámú sütő, kotyogós

kávéfőző, hajszárító, kenyérpirító, törölköző, sütő, főzőlap, szagelszívó. A házbanWIFI

vehető igénybe.

5.3. A Kabin teraszán fatüzelésű dézsa vehető igénybe. Utóbbit mindenki saját felelősségére és kockázatára veheti igénybe, az apartmanházban kihelyezett használati

rend szigorú betartásával. A dézsa használata előtt a Vendég köteles

áttanulmányozni a kihelyezett tájékoztatást.

5.4. A Kabinban tilos a dohányzás.

5.5. Foglalási feltétel: minimum 2 éjszaka foglalása.

5.6. Parkolás az elkerített udvarban a ház előtt kijelölt parkolóban lehetséges, illetve a kertben.

5.7. A Kabinban bulikat TILOS tartani

  1. ÁRAK

6.1. A Szolgáltató az árakat Forintban határozza meg. Az árak az idegenforgalmi adót tartalmazzák. A

Szolgáltató jogosult az árakat előzetes értesítés nélkül megváltoztatni, mely változás a már

visszaigazolt foglalásokat nem érinti.

6.2. A Szolgáltató által megadott árak a visszaigazolás szerinti kabin biztosítását tartalmazzák.

6.3. Az árak adómentesek, tekintettel a szolgáltató alanyi adómentességére.

6.4. A szállásdíjat banki átutalással, illetve készpénzes fizetéssel van lehetőség kiegyenlíteni.

6.5. Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a www.piliskabin.hu honlapon kerülnek

meghirdetésre.

  1. FIZETÉSI FELTÉTELEK

7.1. Az üdülés összegét az érkezés napja előtt 14 nappal szükséges kiegyenlíteni. Az online foglalási

rendszeren keresztül leadott foglalásoknál a 25% foglalót 1 napon belül szükséges rendezni.

7.2 A banki átutaláson kívül SZÉP kártyás fizetésre még nincs lehetőség(hamarosan).

7.3 A befizetések elmaradása esetén a foglalást automatikusan töröljük.

7.4 Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet, illetve annak SZÉP

kártyáját/hitelkártyáját terheli.

7.5 Az ajándékutalvány csak a rajta meghatározott érvényességi időn belül és értékben a szabad

kapacitások függvényében használható fel. Az utalvány teljes ellenértéke előre fizetendő.

  1. A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉNEK MÓDJA ÉS FELTÉTELEI

8.1. A Vendégek a lefoglalt apartmant az érkezés napján 14:00 órától foglalhatják el, a távozás napján

pedig kötelesek azt 10:00 óráig elhagyni. A Felek ettől eltérően külön is megállapodhatnak, amelyet a

visszaigazolásban szerepeltetnek.

8.2. A Vendégek az apartman elfoglalása előtt kötelesek személyazonosságukat a jogszabályi

előírásoknak megfelelően igazolni.

8.3. A Szolgáltató a felek erre irányuló előzetes megállapodása esetén kései kijelentkezést biztosíthat

a Vendégek számára, 10:00 és 16.00 közötti távozás esetében 20.000.-Ft egyszeri díj, míg 16:00 óra

utáni távozás esetén 1 éjszaka szállás díjának megfelelő összeg ellenében.

8.4. A Vendégek az érkezést megelőző napon kapott tájékoztatásban foglaltak szerint, az a Kabin

kapuján kihelyezett kulcsszéfből vehetik át a Kabin kapujának kulcsait, melyet távozáskor kötelesek

oda visszahelyezni. Ennek elmulasztása esetén a Szolgáltató további 10.000.-Ft díjat számít fel a

vendégnek. A Kabin ajtajának kódját érkezés előtt küldjük ki. A kulcsszéf és az ajtó kódja tekintetében

a vendégnek titoktartási kötelezettsége van, amelynek megszegése esetén felelős minden olyan

kárért, amelyet a kötelezettsége megszegésével a Szolgáltatónak okoz. A tartózkodás során szükséges

információk megtalálhatóak a kabinban elhelyezett ismertetőben. A Vendég a foglalás elküldésével

elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, és azt köteles betartani, harmadik személyekkel

betartatni.

  1. FIZETÉSI ÉS LEMONDÁSI FELTÉTELEK

9.1. A Vendég foglalását az érkezést (érkezés napján 14:00 óra) megelőző 14 nappal ingyenesen

lemondhatja. Amennyiben a Vendég a foglalást az érkezést megelőző 14 napon belül kívánja

lemondani, úgy a megrendelt szolgáltatások összege 25%-ának megfelelő mértékű lemondási díj

kiszámlázása és megfizetése mellett mondhatja le, amennyiben nem szerepel ettől eltérő információ

a foglalás visszaigazolásában. Amennyiben a Vendég általi lemondásra az érkezést megelőző 48 órán

belül kerül sor, vagy a lemondás nem történik meg, illetőleg a Vendég nem érkezik meg (no show), a

lemondási díj a megrendelt szolgáltatás ellenértékének 100%-a.

9.2. A Vendég a foglalást kizárólag e-mailben jogosult lemondani, illetve a foglalási rendszeren

keresztül.

9.3. A Vendég a szolgáltatás teljes díját köteles az érkezés napját megelőző 14. napig megfizetni. A

szolgáltatás díjának megfizetése akkor minősül teljesítettnek, ha az a jelen pont szerinti határidőben

jóváírásra kerül a Szolgáltató bankszámláján. Amennyiben a Vendég nem teljesíti határidőben a

díjfizetési kötelezettségét, úgy az a szolgáltatás lemondásának minősül.

  1. A SZERZŐDÉS TELJESÍTÉSÉNEK VISSZAUTASÍTÁSA, SZOLGÁLTATÁSI KÖTELEZETTSÉG MEGSZŰNÉSE

10.1. A Szolgáltató jogosult a Szerződést azonnali hatállyal felmondani, és a szolgáltatások nyújtását

megtagadni azzal, hogy a Vendég továbbra is tartozik a megrendelt szolgáltatások ellenértéke 100%-

ának megfizetésével, amennyiben a) a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésére

bocsátott apartmant, berendezéseket és egyéb eszközöket, b) a Vendég megszegi a szálláshely

házirendjét, és a házirenddel ellentétes magatartással felszólítás ellenére sem hagy fel, c) a Vendég

nem tartja be a biztonsági szabályzatot, és a biztonsági szabályzattal ellentétes magatartással

felszólítás ellenére sem hagy fel, d) a Vendég az apartmant a távozás napján délelőtt 10.00-ig nem

üríti ki, és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá, e) a

Szerződő fél nem teljesíti a szerződésben meghatározott fizetési kötelezettségét az abban

meghatározott időpontig, f) a Vendég a Szolgáltatóval vagy az ő képviseletében eljáró személlyel

durván, vagy kifogásolható módon viselkedik, alkohol vagy kábítószer hatása alatt áll, vagy egyébként

olyan magatartást tanúsít vagy olyan állapotban van, amely folytán a Szolgáltatótól a szerződés

fenntartása nem elvárható, g) a Vendég a békés együttélés szabályait megszegi, a szomszédokkal

durván, vagy kifogásolható módon viselkedik, h) a Vendég a Szolgáltatóval, vagy a Szolgáltató

képviseletében eljáró személlyel, alkalmazottjával vagy szomszéddal konfliktushelyzetbe kerül, melyet

nem kulturált módon rendez, függetlenül attól, hogy a konfliktus kialakulása melyik félnek róható fel,

  1. i) a Vendég a szálláshely területén és közvetlen környezetében, az általa bérelt akabinon kívül

szexuális cselekményt végez vagy végeztet, vagy egyébként szeméremsértő módon viselkedik. Azzal,

hogy a Vendég ezt a tilalmat megszegi, hozzájárul ahhoz, hogy az erről készült felvételt a Szolgáltató

teljes körűen felhasználja.

10.2. Amennyiben a szerződés teljesítése „Vis maior” okból marad el, a szerződés a jövőre nézve

megszűnik.

  1. ELHELYEZÉSI GARANCIA

11.1. A Szolgáltató elhelyezési garanciát nem vállal

  1. A SZERZŐDŐ FÉL JOGAI

12.1. A Vendég jogosult a Szerződés értelmében megrendelt kabin szerződésszerű használatára.

12.2. A Vendég a szálláshelyen való tartózkodásának időtartama alatt panasszal élhet a Szolgáltató

által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban. A Szolgáltató az ezen időtartam alatt tett és

jegyzőkönyvbe vett panaszok kezelésére kötelezettséget vállal.

12.3. A Vendég panasztételi joga a Kabinház kulcsának visszaadásával megszűnik

  1. A SZERZŐDŐ FÉL KÖTELEZETTSÉGEI

13.1. A Vendég köteles a szerződésben meghatározott szolgáltatások ellenértékének megfizetésére;

legkésőbb a szerződésben meghatározott időpontig és az ott megjelölt módon.

13.2. A Vendég köteles az őt ért kárt haladéktalanul jelezni a Szolgáltató felé, és rendelkezésére

bocsátani minden olyan információt és adatot, amelyek a káreset körülményeinek tisztázásához

szükségesek, illetőleg amelyek egy esetleges szabálysértési vagy büntető eljárás alapját képezhetik.

13.3. A Vendég, valamint annak látogatói és a Vendéggel együtt utazó személyek kötelesek a kabin

épületét és annak közvetlen környezetét rendeltetésszerűen használni.

13.4. A szálláshely területén található fákon mászni, azokról ugrálni tilos. Az esetleges balesetekért a

szálloda nem vállal felelősséget.

13.5. Szálláshely területén TILOS a tűz gyújtás, kivéve a megadott tűzrakóhelyen.

13.6. Tilos szemetelni, az erdő tisztaságára mindenki köteles különös figyelemmel lenni. A nem a

kijelölt helyre elhelyezett hulladékok feltakarításának költségei a Vendéget terhelik.

13.7. A Vendég köteles a kabinhoz tartozó parkolót a KRESZ szabályainak megfelelően használni. A

Szolgáltató nem vállal felelősséget a parkolóban hagyott tárgyakért. A parkoló használatára a Vendég

kizárólag foglalása időtartama alatt jogosult, a kabin elhagyásával egyidejűleg köteles a parkoló

használatával felhagyni. Ettől eltérően állapodhat meg a Vendég a Szolgáltatóval, minden esetben

extra díj fizetése ellenében.

13.8. Vendég köteles bármilyen rendkívüli eseményt – személyi sérülés, balesetveszélyes eszköz vagy

tárgy- azonnal jelezni a szálloda legközelebbi munkavállalójának.

13.9. A kabin területén a Vendég este 22:00 órától köteles tartózkodni minden olyan magatartástól,

zajkeltéstől, mely a szomszédokat zavarhatja.

13.10. A Vendég magára nézve kötelezőnek ismeri el a szálláshely házirendjét, valamint annak

biztonsági előírásait, és az azokkal ellentétes magatartás tanúsításától tartózkodni köteles.

Amennyiben a Vendég az ezekben a dokumentumokban foglaltakat megszegi, az eset súlyosságára

tekintettel Szolgáltató jogosult őt az érintett szolgáltatás igénybevételétől eltiltani, vagy a köztük

létrejött szerződést az ellenszolgáltatás követelése mellett felmondani.

  1. A SZERZŐDŐ FÉL KÁRTÉRÍTÉSI FELELŐSSÉGE

14.1. A Vendég köteles megtéríteni minden olyan kárt, melyet a Szolgáltató vagy harmadik személy

szenved el és amelyeket a Vendég, annak kísérője, vagy ezen személyek bármelyikének felügyelete alá

tartozó személy okoz.

14.2. A Vendég köteles megtéríteni azt a kárt, amelyet a kabin, annak berendezéseiben, illetve annak

környezetében, a parkolóban, etc. a nem rendeltetésszerű használat okoz. A rendeltetésszerű

használatból adódó állagromlásért a Vendég nem felelős.

14.3. A Vendégnek a bérelt kabint olyan állapotban kell elhagynia, amilyen állapotban azt a

Szolgáltató a használatába bocsátotta. A rendeltetésszerű használatot meghaladó igénybevételből

(kiömlött folyadék, vizelet, hányadék, dohányzás, etc.) adódó extra takarítási költségek fejében a

Vendég köteles az okozott kár mértékének megfelelő, de minimum 30.000 Ft díj megfizetésére.

14.4. Az átvételkori állapot fenntartása a kertre is vonatkozik. A virágok, más növények leszakítása,

rongálása, kiásása etc. során adódó költségek pl. újbóli telepítés költségei a kárt okozó Vendéget

terhelik.

14.5. A Vendég felelősséggel tartozik a gondozása vagy felügyelete alatt álló kiskorú magatartásáért.

Köteles ennek értelmében megtéríteni mindazon kárt, melyet a kiskorú okoz, függetlenül attól, hogy

annak magatartása károkozásra irányul, vagy pusztán gyerekjáték eredménye (pl. falak, bútorok

összefirkálása, kárpit tépkedése).

14.6. Az okozott kárt a Vendég haladéktalanul köteles bejelenteni a Szolgáltató személyzete valamely

tagjának

  1. A SZOLGÁLTATÓ JOGAI

15.1. Amennyiben a Vendég az igénybe vett, vagy lefoglalt és igénybe nem vett szolgáltatások

ellenértékének megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései

biztosítása végett zálogjog illeti meg a Vendég mindazon vagyontárgyaira, melyeket az apartmanba

magával bevitt.

  1. A SZOLGÁLTATÓ KÖTELEZETTSÉGEI

16.1. A Szolgáltató köteles a Szerződés alapján a lefoglalt kabin biztosítására, szerződéses

kötelezettségeinek az érvényes előírásoknak és standardoknak megfelelően történő teljesítésére.

16.2. A Szolgáltató köteles a Vendég írásos és dokumentáltan beérkezett panaszának kivizsgálására,

valamint a probléma kezeléséhez szükséges intézkedések megtételére, valamint ezek írásba adására.

  1. A SZOLGÁLTATÓ KÁRTÉRÍTÉSI FELELŐSSÉGE

17.1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a szálláshely

területén maga, vagy alkalmazottja hibájából következett be.

17.2. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki az olyan káreseményekre, amely a Szolgáltató

alkalmazottainak és vendégeinek ellenőrzési körén kívül eső, elháríthatatlan ok miatt következnek be,

vagy amelyet a Vendég, vagy a felügyelete alá tartozók okoznak.

17.3. A Szolgáltató jogosult kijelölni a kabin területén olyan helyeket, melyekre a Vendég nem léphet

  1. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

17.4. A Szolgáltató csak abban az esetben felel a kárért, ha a Vendég az őt ért káreseményről

haladéktalanul értesíti a Szolgáltatót, és rendelkezésére bocsátja a szükséges adatokat.

17.5. Nem felel a Szolgáltató a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért.

  1. FOGYASZTÓI ÉRDEKVÉDELEM, ADATVÉDELEM

18.1. A Szolgáltató kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A Szerződő fél által a

rendelkezésére bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve

kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket,

valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához

szükségesek.

18.2. A Szolgáltató az adatkezeléssel kapcsolatos irányelveit külön Adatvédelmi Tájékoztatóban

foglalja össze, melyet a www.piliskabin.hu oldalon folyamatosan elérhetővé tesz, és melynek

tartalmát magára nézve kötelezőnek ismeri el. 1

18.3. A szolgáltató szolgáltatási tevékenysége felett Noszvaj község jegyzője ill. a Heves Megyei

Fogyasztóvédelmi Felügyelőség gyakorol szakmai felügyeleti jogokat.

  1. VIS MAJOR

Azon ok, vagy körülmény (például: háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk

bekövetkezése), amely felett sem a Szolgáltató, sem a Szerződő fél nem bír ellenőrzéssel (vis major),

bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy

körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen

okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az

ebből kifolyólag okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

  1. A FELEK JOGVISZONYÁBAN ALKALMAZANDÓ JOG, ELJÁRÓ BÍRÓSÁG

A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény

rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatás igénybevételéből eredő bármely jogvita lefolytatására a

szolgáltatás helye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes.

Foglalás

Ha kíváncsi vagy, hogy milyen szabad dátumok vannak még a kabinban, kattints az alábbi gombra.

Elhelyezkedés

Instagram

Általános Szerződési Feltételek

GDPR

Házirend

Barion_official_logo
Scroll to Top