SZOLGÁLTATÓ ADATAI
Név: Varga Kristóf egyéni vállalkozó
Székhelye: 2095 Pilisszántó Sztugyenka utca 11.
Szálláshely neve: Pilis Kabin
Szálláshely címe: 2095 Pilisszántó Sztugyenka utca 25. (a továbbiakban: Szolgáltató)
Nyilvántartási szám: 56203213
NTAK: MA24102726
Adószám: 57564944-1-33
Weboldal: https://piliskabin.hu
E-mail: hello@piliskabin.hu
Telefonszám: +36 20 212 3655 (továbbiakban: Szolgáltató)
2.1. Jelen „Általános Szerződési Feltételek” (a továbbiakban: ÁSZF) szabályozzák a Szolgáltató
szálláshelyének, és azok szolgáltatásainak igénybevételére vonatkozó szabályokat.
2.2. Egyedi feltételek nem képezik részét a jelen ÁSZF-nek, de nem zárják ki a külön megállapodások
megkötését utazási irodákkal, utazásközvetítőkkel, szervezőkkel esetenként más és más, az üzlet
típusának megfelelő feltételekkel.
3.1. Szerződő fél az a természetes személy, jogi személy, vagy jogi személyiség nélküli gazdasági
társaság, aki a Szolgáltató szolgáltatását megrendeli, illetőleg igénybe veszi. Szerződő fél az a
természetes személy is, aki a szolgáltató szolgáltatását ténylegesen igénybe veszi. A szolgáltatást
megrendelő, és/vagy igénybe vevő a továbbiakban: Vendég.
3.2. Abban az esetben, ha a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a
Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen – a feltételek
teljesülése esetén – szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).
3.3. Amennyiben a szolgáltatásra irányuló megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik
személy (továbbiakban: Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködésre a Szolgáltató és a
Közvetítő között létrejött megállapodás az irányadó. Ilyen esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni,
hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a
4.1. A Vendég szóban (személyes, telefon), vagy írásban (e-mail, online felületek, postai levél)
megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató minden esetben írásban ajánlatot küld. A Szolgáltató által
megküldött ajánlat nem minősül foglalásnak, így a Feleknek egymással szemben követelésük nem
lehet kizárólag az ajánlat alapján.
4.2. A Szerződés a Vendég kizárólag írásban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban
megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. Szóbeli
foglalás, megállapodás vagy módosítás csak akkor keletkeztet szerződéses kötelmet, ha azt a
Szolgáltató írásban visszaigazolta.
4.3. A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra és létszámra
szól.
4.4. Amennyiben a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát,
köteles a megrendelt szolgáltatás teljes ellenértékét a Szolgáltatónak megfizetni, aki pedig jogosult a
megrendelt szolgáltatás teljes ellenértékét követelni. A Felek írásban ettől eltérően
megállapodhatnak. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.
4.5. A szolgáltatás igénybevételének Vendég általi meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes
hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának
megtérítését.
4.6. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás
szükséges.
4.7. A Szerződés tartalma kiterjed a szolgáltatás tárgyára, helyére, időtartamára, árára, valamint
tartalmazza a fizetési, lemondási, módosítási feltételeket is.
4.8. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás
szükséges.
5.1. KABIN: apartmanház 2-4 fő részére. Földszinten nappali, konyha, étkező. Emeleten 2 különálló szobában 1-1
franciaágy.
5.2. A Kabin alapfelszereltsége: biztonságos konnektorok, mikrohullámú sütő, kotyogós
kávéfőző, hajszárító, kenyérpirító, törölköző, sütő, főzőlap, szagelszívó. A házbanWIFI
vehető igénybe.
5.3. A Kabin teraszán fatüzelésű dézsa vehető igénybe. Utóbbit mindenki saját felelősségére és kockázatára veheti igénybe, az apartmanházban kihelyezett használati
rend szigorú betartásával. A dézsa használata előtt a Vendég köteles
áttanulmányozni a kihelyezett tájékoztatást.
5.4. A Kabinban tilos a dohányzás.
5.5. Foglalási feltétel: minimum 2 éjszaka foglalása.
5.6. Parkolás az elkerített udvarban a ház előtt kijelölt parkolóban lehetséges, illetve a kertben.
5.7. A Kabinban bulikat TILOS tartani
6.1. A Szolgáltató az árakat Forintban határozza meg. Az árak az idegenforgalmi adót tartalmazzák. A
Szolgáltató jogosult az árakat előzetes értesítés nélkül megváltoztatni, mely változás a már
visszaigazolt foglalásokat nem érinti.
6.2. A Szolgáltató által megadott árak a visszaigazolás szerinti kabin biztosítását tartalmazzák.
6.3. Az árak adómentesek, tekintettel a szolgáltató alanyi adómentességére.
6.4. A szállásdíjat banki átutalással, illetve készpénzes fizetéssel van lehetőség kiegyenlíteni.
6.5. Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a www.piliskabin.hu honlapon kerülnek
meghirdetésre.
7.1. Az üdülés összegét az érkezés napja előtt 14 nappal szükséges kiegyenlíteni. Az online foglalási
rendszeren keresztül leadott foglalásoknál a 25% foglalót 1 napon belül szükséges rendezni.
7.2 A banki átutaláson kívül SZÉP kártyás fizetésre még nincs lehetőség(hamarosan).
7.3 A befizetések elmaradása esetén a foglalást automatikusan töröljük.
7.4 Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet, illetve annak SZÉP
kártyáját/hitelkártyáját terheli.
7.5 Az ajándékutalvány csak a rajta meghatározott érvényességi időn belül és értékben a szabad
kapacitások függvényében használható fel. Az utalvány teljes ellenértéke előre fizetendő.
8.1. A Vendégek a lefoglalt apartmant az érkezés napján 14:00 órától foglalhatják el, a távozás napján
pedig kötelesek azt 10:00 óráig elhagyni. A Felek ettől eltérően külön is megállapodhatnak, amelyet a
visszaigazolásban szerepeltetnek.
8.2. A Vendégek az apartman elfoglalása előtt kötelesek személyazonosságukat a jogszabályi
előírásoknak megfelelően igazolni.
8.3. A Szolgáltató a felek erre irányuló előzetes megállapodása esetén kései kijelentkezést biztosíthat
a Vendégek számára, 10:00 és 16.00 közötti távozás esetében 20.000.-Ft egyszeri díj, míg 16:00 óra
utáni távozás esetén 1 éjszaka szállás díjának megfelelő összeg ellenében.
8.4. A Vendégek az érkezést megelőző napon kapott tájékoztatásban foglaltak szerint, az a Kabin
kapuján kihelyezett kulcsszéfből vehetik át a Kabin kapujának kulcsait, melyet távozáskor kötelesek
oda visszahelyezni. Ennek elmulasztása esetén a Szolgáltató további 10.000.-Ft díjat számít fel a
vendégnek. A Kabin ajtajának kódját érkezés előtt küldjük ki. A kulcsszéf és az ajtó kódja tekintetében
a vendégnek titoktartási kötelezettsége van, amelynek megszegése esetén felelős minden olyan
kárért, amelyet a kötelezettsége megszegésével a Szolgáltatónak okoz. A tartózkodás során szükséges
információk megtalálhatóak a kabinban elhelyezett ismertetőben. A Vendég a foglalás elküldésével
elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, és azt köteles betartani, harmadik személyekkel
betartatni.
9.1. A Vendég foglalását az érkezést (érkezés napján 14:00 óra) megelőző 14 nappal ingyenesen
lemondhatja. Amennyiben a Vendég a foglalást az érkezést megelőző 14 napon belül kívánja
lemondani, úgy a megrendelt szolgáltatások összege 25%-ának megfelelő mértékű lemondási díj
kiszámlázása és megfizetése mellett mondhatja le, amennyiben nem szerepel ettől eltérő információ
a foglalás visszaigazolásában. Amennyiben a Vendég általi lemondásra az érkezést megelőző 48 órán
belül kerül sor, vagy a lemondás nem történik meg, illetőleg a Vendég nem érkezik meg (no show), a
lemondási díj a megrendelt szolgáltatás ellenértékének 100%-a.
9.2. A Vendég a foglalást kizárólag e-mailben jogosult lemondani, illetve a foglalási rendszeren
keresztül.
9.3. A Vendég a szolgáltatás teljes díját köteles az érkezés napját megelőző 14. napig megfizetni. A
szolgáltatás díjának megfizetése akkor minősül teljesítettnek, ha az a jelen pont szerinti határidőben
jóváírásra kerül a Szolgáltató bankszámláján. Amennyiben a Vendég nem teljesíti határidőben a
díjfizetési kötelezettségét, úgy az a szolgáltatás lemondásának minősül.
10.1. A Szolgáltató jogosult a Szerződést azonnali hatállyal felmondani, és a szolgáltatások nyújtását
megtagadni azzal, hogy a Vendég továbbra is tartozik a megrendelt szolgáltatások ellenértéke 100%-
ának megfizetésével, amennyiben a) a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésére
bocsátott apartmant, berendezéseket és egyéb eszközöket, b) a Vendég megszegi a szálláshely
házirendjét, és a házirenddel ellentétes magatartással felszólítás ellenére sem hagy fel, c) a Vendég
nem tartja be a biztonsági szabályzatot, és a biztonsági szabályzattal ellentétes magatartással
felszólítás ellenére sem hagy fel, d) a Vendég az apartmant a távozás napján délelőtt 10.00-ig nem
üríti ki, és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá, e) a
Szerződő fél nem teljesíti a szerződésben meghatározott fizetési kötelezettségét az abban
meghatározott időpontig, f) a Vendég a Szolgáltatóval vagy az ő képviseletében eljáró személlyel
durván, vagy kifogásolható módon viselkedik, alkohol vagy kábítószer hatása alatt áll, vagy egyébként
olyan magatartást tanúsít vagy olyan állapotban van, amely folytán a Szolgáltatótól a szerződés
fenntartása nem elvárható, g) a Vendég a békés együttélés szabályait megszegi, a szomszédokkal
durván, vagy kifogásolható módon viselkedik, h) a Vendég a Szolgáltatóval, vagy a Szolgáltató
képviseletében eljáró személlyel, alkalmazottjával vagy szomszéddal konfliktushelyzetbe kerül, melyet
nem kulturált módon rendez, függetlenül attól, hogy a konfliktus kialakulása melyik félnek róható fel,
szexuális cselekményt végez vagy végeztet, vagy egyébként szeméremsértő módon viselkedik. Azzal,
hogy a Vendég ezt a tilalmat megszegi, hozzájárul ahhoz, hogy az erről készült felvételt a Szolgáltató
teljes körűen felhasználja.
10.2. Amennyiben a szerződés teljesítése „Vis maior” okból marad el, a szerződés a jövőre nézve
megszűnik.
11.1. A Szolgáltató elhelyezési garanciát nem vállal
12.1. A Vendég jogosult a Szerződés értelmében megrendelt kabin szerződésszerű használatára.
12.2. A Vendég a szálláshelyen való tartózkodásának időtartama alatt panasszal élhet a Szolgáltató
által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban. A Szolgáltató az ezen időtartam alatt tett és
jegyzőkönyvbe vett panaszok kezelésére kötelezettséget vállal.
12.3. A Vendég panasztételi joga a Kabinház kulcsának visszaadásával megszűnik
13.1. A Vendég köteles a szerződésben meghatározott szolgáltatások ellenértékének megfizetésére;
legkésőbb a szerződésben meghatározott időpontig és az ott megjelölt módon.
13.2. A Vendég köteles az őt ért kárt haladéktalanul jelezni a Szolgáltató felé, és rendelkezésére
bocsátani minden olyan információt és adatot, amelyek a káreset körülményeinek tisztázásához
szükségesek, illetőleg amelyek egy esetleges szabálysértési vagy büntető eljárás alapját képezhetik.
13.3. A Vendég, valamint annak látogatói és a Vendéggel együtt utazó személyek kötelesek a kabin
épületét és annak közvetlen környezetét rendeltetésszerűen használni.
13.4. A szálláshely területén található fákon mászni, azokról ugrálni tilos. Az esetleges balesetekért a
szálloda nem vállal felelősséget.
13.5. Szálláshely területén TILOS a tűz gyújtás, kivéve a megadott tűzrakóhelyen.
13.6. Tilos szemetelni, az erdő tisztaságára mindenki köteles különös figyelemmel lenni. A nem a
kijelölt helyre elhelyezett hulladékok feltakarításának költségei a Vendéget terhelik.
13.7. A Vendég köteles a kabinhoz tartozó parkolót a KRESZ szabályainak megfelelően használni. A
Szolgáltató nem vállal felelősséget a parkolóban hagyott tárgyakért. A parkoló használatára a Vendég
kizárólag foglalása időtartama alatt jogosult, a kabin elhagyásával egyidejűleg köteles a parkoló
használatával felhagyni. Ettől eltérően állapodhat meg a Vendég a Szolgáltatóval, minden esetben
extra díj fizetése ellenében.
13.8. Vendég köteles bármilyen rendkívüli eseményt – személyi sérülés, balesetveszélyes eszköz vagy
tárgy- azonnal jelezni a szálloda legközelebbi munkavállalójának.
13.9. A kabin területén a Vendég este 22:00 órától köteles tartózkodni minden olyan magatartástól,
zajkeltéstől, mely a szomszédokat zavarhatja.
13.10. A Vendég magára nézve kötelezőnek ismeri el a szálláshely házirendjét, valamint annak
biztonsági előírásait, és az azokkal ellentétes magatartás tanúsításától tartózkodni köteles.
Amennyiben a Vendég az ezekben a dokumentumokban foglaltakat megszegi, az eset súlyosságára
tekintettel Szolgáltató jogosult őt az érintett szolgáltatás igénybevételétől eltiltani, vagy a köztük
létrejött szerződést az ellenszolgáltatás követelése mellett felmondani.
14.1. A Vendég köteles megtéríteni minden olyan kárt, melyet a Szolgáltató vagy harmadik személy
szenved el és amelyeket a Vendég, annak kísérője, vagy ezen személyek bármelyikének felügyelete alá
tartozó személy okoz.
14.2. A Vendég köteles megtéríteni azt a kárt, amelyet a kabin, annak berendezéseiben, illetve annak
környezetében, a parkolóban, etc. a nem rendeltetésszerű használat okoz. A rendeltetésszerű
használatból adódó állagromlásért a Vendég nem felelős.
14.3. A Vendégnek a bérelt kabint olyan állapotban kell elhagynia, amilyen állapotban azt a
Szolgáltató a használatába bocsátotta. A rendeltetésszerű használatot meghaladó igénybevételből
(kiömlött folyadék, vizelet, hányadék, dohányzás, etc.) adódó extra takarítási költségek fejében a
Vendég köteles az okozott kár mértékének megfelelő, de minimum 30.000 Ft díj megfizetésére.
14.4. Az átvételkori állapot fenntartása a kertre is vonatkozik. A virágok, más növények leszakítása,
rongálása, kiásása etc. során adódó költségek pl. újbóli telepítés költségei a kárt okozó Vendéget
terhelik.
14.5. A Vendég felelősséggel tartozik a gondozása vagy felügyelete alatt álló kiskorú magatartásáért.
Köteles ennek értelmében megtéríteni mindazon kárt, melyet a kiskorú okoz, függetlenül attól, hogy
annak magatartása károkozásra irányul, vagy pusztán gyerekjáték eredménye (pl. falak, bútorok
összefirkálása, kárpit tépkedése).
14.6. Az okozott kárt a Vendég haladéktalanul köteles bejelenteni a Szolgáltató személyzete valamely
tagjának
15.1. Amennyiben a Vendég az igénybe vett, vagy lefoglalt és igénybe nem vett szolgáltatások
ellenértékének megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései
biztosítása végett zálogjog illeti meg a Vendég mindazon vagyontárgyaira, melyeket az apartmanba
magával bevitt.
16.1. A Szolgáltató köteles a Szerződés alapján a lefoglalt kabin biztosítására, szerződéses
kötelezettségeinek az érvényes előírásoknak és standardoknak megfelelően történő teljesítésére.
16.2. A Szolgáltató köteles a Vendég írásos és dokumentáltan beérkezett panaszának kivizsgálására,
valamint a probléma kezeléséhez szükséges intézkedések megtételére, valamint ezek írásba adására.
17.1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a szálláshely
területén maga, vagy alkalmazottja hibájából következett be.
17.2. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki az olyan káreseményekre, amely a Szolgáltató
alkalmazottainak és vendégeinek ellenőrzési körén kívül eső, elháríthatatlan ok miatt következnek be,
vagy amelyet a Vendég, vagy a felügyelete alá tartozók okoznak.
17.3. A Szolgáltató jogosult kijelölni a kabin területén olyan helyeket, melyekre a Vendég nem léphet
17.4. A Szolgáltató csak abban az esetben felel a kárért, ha a Vendég az őt ért káreseményről
haladéktalanul értesíti a Szolgáltatót, és rendelkezésére bocsátja a szükséges adatokat.
17.5. Nem felel a Szolgáltató a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért.
18.1. A Szolgáltató kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A Szerződő fél által a
rendelkezésére bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve
kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket,
valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához
szükségesek.
18.2. A Szolgáltató az adatkezeléssel kapcsolatos irányelveit külön Adatvédelmi Tájékoztatóban
foglalja össze, melyet a www.piliskabin.hu oldalon folyamatosan elérhetővé tesz, és melynek
tartalmát magára nézve kötelezőnek ismeri el. 1
18.3. A szolgáltató szolgáltatási tevékenysége felett Noszvaj község jegyzője ill. a Heves Megyei
Fogyasztóvédelmi Felügyelőség gyakorol szakmai felügyeleti jogokat.
Azon ok, vagy körülmény (például: háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk
bekövetkezése), amely felett sem a Szolgáltató, sem a Szerződő fél nem bír ellenőrzéssel (vis major),
bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy
körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen
okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az
ebből kifolyólag okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.
A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény
rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatás igénybevételéből eredő bármely jogvita lefolytatására a
szolgáltatás helye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes.
Ha kíváncsi vagy, hogy milyen szabad dátumok vannak még a kabinban, kattints az alábbi gombra.